There is a new mutti in town

Det verkar bli en följetong det här. Eller fåtöljetong kanske man ska säga. Efter gårdagens blogginlägg har de små sötskurkstrecken liksom trappats upp. Idag när jag satt på jobbet fick jag nämligen ännu en bild. 
 
 
Och ja. Ni har gissat rätt. Allting från morgonrock och glasögon till dator och vin är mitt. Mittmittmitt. "Hihi, jag har tagit över ditt liv." Typ. Eller ja. I alla fall den delen av mitt liv som kretsar kring just den här fåtöljen. Jag har naturligtvis fler delar i mitt liv. Schäslongen till exempel. 
 
Men om jag känner min lilla sötskurk rätt så blir det en fortsättning på detta även imorgon. Så om någon av mina arbetskamrater tycker att jag ser ovanligt ung och sötskurkig ut imorgon på jobbet. Så är det inte jag. Då sitter jag förmodligen hemma. Och skickar skurkaktiga sms. Hihi.