Säljes

Jaha. Förkyld och smått hängig sitter jag nu här. Och stirrar på mina tvåhundrafemtio krokuslökar. Något som jag tyckte var en finfin idé när jag beställde dem för några veckor sen. Något som jag undrade om det verkligen var en finfin idé när jag precis hade beställt dem. Något som jag nu vet inte var en finfin idé. Men men. Jag får väl ge mig ut och gräva ner så många jag orkar. Och sen sätta ut en annons. Säljes: Tvåhundrafyrtiotre finfina krokuslökar. 
 
Sen har jag några fler saker som jag kan tänka mig att sälja. Om någon är intresserad.
 
Säljes: Rentvätt. Säljes i högar om cirka en kubikmeter. Finns cirka tre till fyra högar. Innehåller varierande färger och storlekar. Säljes i befintligt oskick. 
 
Säljes: Smutstvätt. Säljes i högar om cirka en kubikmeter. Finns cirka tre till fyra högar. Innehåller varierande färger och storlekar. Säljes i obefintligt skick.
 
Säljes: Tvättmaskin. Säljes till någon som kan ägna den lite mer uppmärksamhet. Den förtjänar det. 
 
Säljes: Dammråttor. Fina exemplar i alla möjliga grå nyanser. Uppväxta på kvalitetskvalster och vana vid andra husdjur. Lekfulla och ystra. 
 
Säljes: Krukväxter. De allra flesta så nära levande man kan komma. Solbrända exemplar i unika färger och former. Säljes eller bytes mot trätulpaner från åttiotalet.
 
Suck. 
 
En soffpotatis och en påse nötter. Lökigt värre.