Översvämning

Nej Liam. Jag sa att det ska vara kallt i kylskåpet. Inte att det ska vara katt i kylskåpet.
 
 
 
Och som ni ser. Så är det dags att rensa ut kylskåpet. Och då menar jag inte bara att slänga ut katten därifrån. Utan även allt annat som råkat hamna där. För när föräldrarna åker iväg till landet. Svämmar kylen här hemma över med konstiga saker.   
 
Något annat som svämmar över här hemma är min garderob. Som ni ju redan vet. Lösningen på det problemet skulle som sagt vara en walk-in-closet. Men tyvärr hann Sara före med denna goda idé. För när föräldrarna åker iväg till landet. Byter möblerna plats och walk-in-closets uppstår.
 
Så nu får jag se mig om efter en annan utväg. Vilket innebär att linneskåpet i sovrummet får ta sitt linne och gå. En walking closet. Och så får jag en extra garderob istället. Min finfina walk-in-closet får helt enkelt vänta. Och jag får nöja mig med en tillfällig lösning. En stand-in-closet. Men akta dig Sara. För när barnen går ut och spelar Pokemon. Byter möblerna plats. Igen. Mähähä.
 
 
#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

haha sötnosen

Svar: :D
mutti / Cecilia Klöfverskjöld Nyberg